Det finns olika sätt att säga det på...



Lite skrämmande att man är ärligast på bloggen! :) Eller hur?
Har varit lite frånvarande här pga den enorma trötthet och illamående som råder. Illamåendet är bättre, vilket är väldigt skönt!

Jag köpte ett par nya snygga jeans för ett par veckor sedan. Varför lär jag mig inte?? Trodde jag att jag skulle kunna ha dem i höst? Redan nu sitter de för tajt i midjan... De får snällt vänta till sommaren!

Vi berättade för barnen i helgen och det gick kanon! De ser fram emot ett syskon och det känns helt fantastiskt skönt! Nu längtar vi efter vår nya familjemedlem och hoppas att allt kommer att gå bra!


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Nämen ååååh grattis grattis grattis!!! :)

2009-10-05 @ 09:25:20
URL: http://annlouise-sjostrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback