Jag är cirkusmamman

Jag har en sambo.
Jag har 2 bonusbarn.
Jag har en dotter med min sambo.

Nu tänker vi skaffa ett barn till!
Eller så är vi på väg redan. Allvarligt talat så vet jag inte. Men om en vecka så kanske en liten pinne visar 2 streck här hemma och då är det på riktigt. Annars får vi vänta.

Jag är rätt otålig av mig. Hatar att vänta på saker. Vill att allt ska hända snabbt när jag väl bestämt mig! Så snälla livmoder, jag hoppas att du just nu i skrivandets stund håller på o skapar ett nytt liv. En ny familljemedlem som vi kan älska lika mycket som de övriga 3 frön vi har här hemma!

Välkommen till cirkusmamman och mina eskapader! Tack för att du hittade hit!
Lämna gärna ett fotspår och titta gärna förbi igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback